Prosím naše zákazníky, aby si pečlivě přečetli obchodní podmínky. Dokončením objednávky a jejím odesláním kupující stvrzuje, že je obeznámen a souhlasí s reklamačním řádem a s obchodními podmínkami.
Jan Cala CZ s.r.o., Veselá 213, 763 15, Slušovice (na tuto adresu nic neposílejte, jde jen o sídlo, zásilky na tuto adresu zaslané se Vám vrátí)
IČO: 01461559
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Brně, oddílu C, vložce 78130
DIČ: CZ01461559
Bankovní spojení:
Číslo CZK účtu: 2800404328/2010
Číslo EUR účtu: 2400404329/8330, IBAN: SK5783300000002400404329 (účet veden na Slovensku ve Fio bance a.s.)
tel: +420 721 123 123
tel: +421 919 200 300 (Pro zákazníky ze Slovenska)
email: info@luxusni-elektronika.cz
Kontaktní adresa a Showroom je:
Na Slanici 444, 763 02, Zlín, Česká republika
1. Všeobecná ustanovení
Podmínky vymezují a zpřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel, prodávající) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou kupující, který není spotřebitelem, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění novel.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
V rámci smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím týkající se konkrétního obchodu nebo služby se v případě rozporu mezi příslušnou smlouvou a obchodními podmínkami, použije přednostně úprava obsažená v příslušné smlouvě, potom úprava obsažená v obchodních podmínkách. Pokud se kterékoli ustanovení obchodních podmínek nebo konkrétní smlouvy ukáže být, nebo se stane neplatným nebo neúčinným nebo se k němu ze zákona nebude přihlížet, nebude tím dotčena platnost, účinnost ani právní bezvadnost zbývajících ustanovení.
2. Vymezení pojmů
Smlouva uzavíraná se spotřebitelem
Je smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel (dále také dodavatel/prodávající).
Podnikatel (dodavatel/prodávající)
Za podnikatele (dodavatele/prodávajícího) se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samotném výkonu vlastního povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Kupující
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
Kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas. Kupující je na tuto skutečnost dostatečným způsobem upozorněn před odesláním své objednávky, v opačném případě nelze po kupujícím vymáhat vázanost těmito obchodními podmínkami.
3. Registrace
Nakupování v internetovém obchodě není podmíněno registrací. Registrace zákazníků je zdarma. Zákazník, který se zaregistruje, získá přístup ke svému osobnímu účtu.
4. Výběr zboží
Výběr zboží v elektronickém obchodě je možný z produktů v něm nabízených. Pro zobrazení více informací o vybraném zboží klikněte přímo na typ konkrétního produktu. V zobrazeném detailu si pak můžete prohlédnout obrázek a ostatní technické parametry.
5. Vyhledávání
V internetovém obchodě může každý zákazník použít vyhledávání, které slouží pro rychlý přístup k našim produktům.
6. Ceny
Všechny ceny jsou konečné (tzn. s DPH a PHE). Vždy zaplatíte pouze cenu výrobku, která je uvedena na našich stránkách. V případě změny kupní ceny u námi nepotvrzené objednávky je zákazník informován. Ten se pak rozhodne, zda se změnou souhlasí nebo objednávku zruší. Ceny jsou platné do odvolání. (Poskytujeme slevy, které ceny výrobků snižují. Tyto slevy může zákazník zjistit na naší zákaznické lince +420 721 123 123 (+421 919 200 300 – Pro zákazníky ze Slovenska) nebo na email info@luxusni-elektronika.cz. Jednotlivé akční slevy se nedají vzájemně kombinovat a sčítat.
7. Poskytování slev
Pokud není na speciálních stránkách www.p-m-c.cz nabízejících slevy (např.: Probíhající akce, Výprodej) uvedeno jinak, trvají slevové akce pouze do vyprodání skladových zásob zboží, kterého se slevová akce týká.
8. Recyklační poplatek (dále i RP)
U výrobků prodávaných na stránkách www.p-m-c.cz není recyklační poplatek účtován. Luxusni-Elektronika.cz přenáší náklady na úhradu PHE na sebe a tím zákazníkovi šetří peníze.
9. Reklamace a servis
K vámi objednanému zboží samozřejmě obdržíte i příslušné dokumenty (daňový doklad, záruční list a český návod k použití). K některým druhům zboží není dodáván záruční list a je nahrazen prodejním dokladem, kde je uvedeno označení výrobku a datum prodeje. Tento doklad o koupi (faktura) je dostačující pro uplatnění reklamace. Reklamaci uplatňujte dle instrukcí uvedených v návodu k výrobku, v případě nejasností využijte email info@luxusni-elektronika.cz.
10.Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky (reklamační protokol) a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuto nové plnění dle čl. 16. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. V případě reklamace můžete kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska konkrétní značky, nebo se můžete obrátit přímo na nás a my danou reklamaci vyřídíme. Seznam servisních míst naleznete v záručním listu. Reklamované zboží můžete zaslat na naši adresu nebo přímo do reklamačního místa (servisu).
11. Podmínky a postup pro uplatnění práva odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace
Objednáváte-li zboží jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČO), máte v souladu s § 1829 (1) občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od doby, kdy převezmete nebo Vám bude dodáno zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění vám bude vrácena kupní cena.
Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
Odešlete dopis (email) s textem: “o odstoupení od smlouvy (číslo objednávky) s žádostí o vrácení uhrazené částky za zboží na Váš účet”. Alternativně lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě. Pro odstoupení od smlouvy je možné také využít formulář dostupný na stránkách ZDE. Po odeslání tohoto formuláře Vám bude bez zbytečného odkladu potvrzeno jeho přijetí.
Zároveň je nám dle ustanovení § 1831 občanského zákoníku nutné vrátit nebo zaslat původně dodané zboží do 14 kalendářních dnů. Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Zboží nesmí jevit známky užívání a musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s dokladem o koupi. V opačném případě bude postupováno dle následujícího odstavce. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit.
Ve zvláštních případech při odstoupení kupujícího od smlouvy ve smyslu ustanovení § 1833 může být cena vráceného zboží snížena o náhradu za snížení hodnoty zboží, která vznikla v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Prodejce si vyhrazuje právo přeúčtovat na kupujícího náklady spojené s odstoupením od smlouvy do 14 dnů.
Zboží vracejte/ posílejte na adresu: Jan Cala CZ s.r.o.; Na Slanici 444, 763 02, Zlín.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží budou vráceny na Váš účet po vrácení nebo prokazatelném odeslání zboží na naši adresu do 14 -ti kalendářních dnů.
12. Objednávky
Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v podrobném popisu produktu naleznete tlačítko “Přidat do košíku”, klikněte na něj. Následně vyberete množství výrobku, které chcete, vyplníte adresu, fakturační údaje, způsob platby a dopravy a stisknete tlačítko “Objednat”.
Je nutné pečlivě vyplnit požadované údaje. Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli v objednávce (v registraci zákazníka). Pokud tento e-mail nedostanete, objednávka nebyla přijata do našeho systému. Objednávka bude následně telefonicky potvrzena a náš pracovník s vámi dohodne případné doručení. Bez možnosti potvrzení objednávky není možné tuto objednávku kladně vyřídit. (Vaše objednávka nebyla správně dokončena). Vaši objednávku můžete stornovat zasláním e-mailu či telefonicky před potvrzením objednávky naším pracovníkem.
Doporučujeme vám pro storno objednávky používat pouze e-mail info@luxusni-elektronika.cz.
Pokud zjistíme, že se již výrobek nevyrábí nebo není delší dobu dostupný, budeme Vás kontaktovat a domluvíme další postup či případně zrušení objednávky. Pokud zákazník zaplatil požadovanou kupní cenu zboží, ale dodavatel není schopen zboží dodat nebo je schopen dodat objednávku jen částečně, bude objednávka dle dohody se zákazníkem zrušena a peníze budou do 14 kalendářních dnů vráceny zákazníkovi na jeho bankovní účet.
13. Dopravné v ČR
www.p-m-c.cz je autorizovaným prodejcem elektroniky. U zboží s cenou nad 2.000,- Kč (ekvivalent v EUR) má zákazník možnost využít dopravné zdarma. Přesná cena dopravy je uvedena u každého produktu. Skladové zboží běžně doručujeme do dvou pracovních dnů po celé ČR, vlastní dopravou nebo pomocí přepravní společnosti.
Zboží, které nemáme skladem, obvykle zákazníkovi doručujeme do 48 hodin od naskladnění. Termín naskladnění zboží závisí na dodací lhůtě dodavatele. Zákazník je o dodací lhůtě informován obchodníkem, který vyřizuje konkrétní objednávku. Vlastní dopravu využíváme pro okolí měst Zlín, Kroměříž, Uherské Hradiště a Vsetín.
Pro přepravu v ČR využíváme:
Kurýrní společnost DPD (www.dpd.cz) a IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. (www.intime.cz)
Česká Pošta, s.p. (www.ceskaposta.cz)
14. Dopravné v SR
Skladové zboží běžně doručujeme do 24 hod. do Bratislavy a do 48 hodin po celé SR pomocí přepravní společnosti. Zboží, které nemáme skladem, obvykle zákazníkovi doručujeme do 48 hodin od naskladnění. Termín naskladnění zboží závisí na dodací lhůtě dodavatele. Zákazník je o dodací lhůtě informován obchodníkem, který vyřizuje konkrétní objednávku.
Pro přepravu využíváme přepravní společnost DPD a IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. (Obchodní značka UPS Slovakia) http://www.ups.com/content/sk/sk/index.jsx): UPS Slovakia přepravuje zásilky po celém území SR.
U zboží s cenou nad 2.000,- Kč (80 EUR) má zákazník možnost využít dopravné zdarma. Přesná cena dopravy je uvedena u každé objednávky.
15. Platební podmínky
V současné době nabízíme tyto možnosti plateb: bankovním převodem – částku za zboží můžete poukázat na náš účet. Podklady pro plabu jsou Vám zaslány emailem a jsou zobrazny v posledním kroku objednávky. Zboží není expedováno do chvíle, dokud není částka připsána na našem účtu: Číslo CZK účtu: 2800404328/2010. Číslo EUR účtu: 2400404329/8330 (účet veden na Slovensku ve Fio bance a.s.). Při osobním odběru zboží má zákazník možnost platby v hotovosti.
16. Záruka na zboží
Všechny výrobky jsou schválené pro provoz v ČR a vztahuje se na ně záruční doba 20 let, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak. Záruční podmínky jsou popsány v záručních listech jednotlivých výrobků. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Spotřebitel při uplatnění záruky má:
jde-li o podstatné porušení smlouvy (vadu, která brání řádnému užívání věci), právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady opravou věci, právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal–li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Nezvolí –li si kupující své právo včas, má právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Neodstraní-li prodávající vady ve stanovené lhůtě nebo oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
jde-li o nepodstatné porušení smlouvy, má právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
Do odstranění vady nemusí kupující platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu. Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou. Záruka věci běží od odevzdání věci kupujícímu, nebo byla –li věc odeslána, od dojití věci do místa určení.
17. Rozpor s kupní smlouvou
Pokud se porušení smlouvy (vada) projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující právo volby řešit nepodstatné porušení smlouvy mimo standardní záruční režim i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.
18. Ochrana osobních dat
Jednáme v souladu se z. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací. Vámi poskytnuté informace budou použity pouze k vyřízení Vaší objednávky. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Veškeré údaje získané od zákazníků Využíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Prodávající si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu. Kupující má právo písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí svých osobních údajů. V takovém případě prodávající tyto údaje odstraní ze své databáze v nezbytně nutném rozsahu. Prodávající získané osobní údaje nepředá žádné třetí osobě, která nemá bezprostřední vztah ke zdárnému vyřízení objednávky. Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z databáze. Zákazník může o výmaz zažádat písemně (e-mailem).
19. Odpovědnost
Provozovatel internetového obchodu P-M-C.cz Jan Cala CZ s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách internetového obchodu, vč. cen jsou z části přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu. Prodávající je oprávněn změnit cenu u vyřizované objednávky. O této skutečnosti je však povinen zákazníka neprodleně informovat. Po informaci o změně ceny má kupující možnost od objednávky odstoupit.
20. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
21. Závěr
Věřím, že jsem Vás přesvědčil o tom, že nákupy u nás jsou výhodné, levné, bezpečné a rychlé. Pokud však máte jakékoli pochybnosti či připomínky, dejte nám o nich prosím vědět. Všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našeho obchodu.
Zdraví
Ing. Jan Čala, jednatel společnosti Jan Cala CZ s.r.o.